Linamommg Doktor artık kullanma dedı gaz damlasını gazı da sanırım yok neden dersenız ayagını cekmyo rahatsız olmuyor sızde durum nedır uc aylık anneler bız uc ay 15 gunluguz
Myne89 Linamommg 4 buçuk ayda bitti bizim gaz ben 4 aya kadar kullandım sab simplekx doktor gunde 3 kez diyordu ben kağıdında her öğün öncesi yazdığı için öyle verdim ancak kurtarıyordu bizi
Hippbebesi 5 aylık olduk doktor ihtiyaç olursa kullan dedi sadece mama içiyor gece veriyorum sadece sabah biraz gazı oluyor diye.sab simplex
Hippbebesi Linamommg damla verdiğim günler gazını rahat çıkarıyor ama vermediğimde sürekli geriniyor uykusu bölünüyor ıkınıyor ağlamasa bile