Kızlar bugün oglum rota aşısını ve menenjiti oldu. Bunlar uykusuzluk yapıyor mu 15 dakika bir kalkıyor kolumda uyutuyorum şuan bırakıcan uyanıyor :( Cok iyi değildi uykusu ama en azından 2 ser 3er saat uyurdu sabaha dogru 1 saatte bir kalkıyordu. Aşıdan mıdır 3 ay 7 günlük