Digdemmd 7 buçuk aylık oğlum 4-5 gündür çok huysuz peşimden ayrılmıyor. Gündüz uykuları hiç yok denecek kadar az. İştahında azalma var ve kulaklarıyla oynuyor. Sizce bu diş belirtisimi. Bugün çok hafif ateşide vardı. Eğer diş ise ne yapmalıyım. Damağında falan ben bişe göremiyorum yada anlayamıyorum 🤷♀️
Burcu54 Digdemmd diştir cnm ama malesef okadar cabuk gelmiyolar bir aydır çekiyoruz hcbsy fayda etmiyo karanfil yada soğan kürü anlık rahatlatıyo ama çözüm olmuyolar arada yapıyorum bende. sadece zaman ve sabır 🙏🙏
Gulsahemir Digdemmd benimde oğlum 7,5 aylık bir kaç gündür aynı durumdayız kimsede durmuyor kucağımda bütğ gece uyumuyor doğru dürüst hep Memede kalmak istiyor çıkarttımı sizin oğlunuz dişini
Derinsum Digdemmd evet canım benim kızda yaklaşık iki haftadır böyle ateside vardı daha dün diş yoktu ortada bugün patlamış dişimiz 🥰
Sinon Doğal Diş kürleri var onları yapabilirsiniz soğanlıydı sanırım ateş ve ağrı kesici olarak calpol olabilir biz 4. Ayımızı bitirmek üzereyken çıkardık çok sancılı bir süreçti Rabbim yardımcınız olsun masajda yapabilirsiniz 🤗
Digdemmd Evett bayanlar beklenen gün bugünmüşş. ☺️ 1 aydır çektiğimiz sıkıntılar sonunda bugün sonlandı. Dişimiz çıktı şükür inşallah diğer dişlerimizdede aynı sıkıntıları yaşamayız 🙏🙏 Darısı diğer bebişlerin başına inşallah 🥰