11866380 Sezaryen ile doğum yapalı 4 ay oldu ama hâla hamileymişim gibi ayaklarımın altı yanıyor.sebebi ne acaba?
DamlaTa 11866380 canım benim senelerdir o sekilde, ne şekerim cıktı ne tansiyonum. Doğum önceside öyleydi sonrası da. Sen yine baktır bi doktora.