Kızlar beşinci ayda tadım yaptım. 6 ay 1 haftalık olduk. Günde bir kere ek gıda veriyorum. Çorba yoğurt meyve vs. 1 haftadan beridir sütünü içmekte zorlanıyor. İçerken gaz sancısından ağlıyor. Acaba ek gıdadan mı ya da 2 numaralı mamadan mı çözemedim. Sütümü sağarak veriyorum iki üç öğün. Onu da içmek istemiyor. Boşa gidiyor çoğu zaman. Şaştım kaldım vallahi 😥