mertcankoyuncu Arkadaşlar iyi geceler. Bebeğimiz 20 günlük. Doğduğu günden itibaren evde şapka takıyoruz. Fakat büyüklerimiz şapka takmamamız gerektiğini, kafa şeklinin bozulacağından dolayı endişeleri var. Sizler takıyormusunuz acaba ? Ve ne kadar süre taktınız ?
ikizminikler mertcankoyuncu evin sıcaklığı idealse kullanmayabilirsin ben ne şapka ne eldiven kullandım
1kahvee1kiitap mertcankoyuncu evin ortamı sıcaksa çok takmak zorunda değilsin bende çok sık kullanmadım süre vs yok yani kulaklari soğuk olursa takarsın
Miraycicek mertcankoyuncu hastanede hemşire kafadan ısı kaybediyorlar takın demişti evimiz sıcak biz takıyoruz yine de en azından havalar ısınana kadar takılmalı
Arafinannesi mertcankoyuncu 24 dereceyse sıcak cnm benimkinin burnuna geliyordu boğulur korkusuyla bide hiç sevmiyordu diye en fazla 1 hafta takmıştım bebeğin saçlı mı bide oda önemli..
bynkutan mertcankoyuncu ilk üç ay 22-24 Sonra 20-24 Doktor lar ususun ama terlemesin diyormuş Birde terlerse bı küçük havlu ile silmek biraz bekleyip değiştirmek gerekirmiş terliyken direk değişim için soymak ta hasta edermiş Bebisler kafadan ve ayaktan üşümüş Eğer sırti ve karnı sıcaksa usumuyormus Yanaklarıni ateş ölçer ile olctugunde 36 ve ustuyse usumuyormus Ayakları üşüyen çocuk uyumazmis yada sık uyanirmis Tüm bilgi birikimimi yazdım umarin faydası olur😉
Arafinannesi mertcankoyuncu Linaninannesiii saçlı bebeklerin kafası saçtan ötürü daha sıcak kalabiliyor benim keleş oğlum en ufak üflemeye burnu tıkanıyor ondan dedim cnm
Linaninannesiii mertcankoyuncu bende hep taktım babannem geldi takmıyor inatla ben takıyorum bakıyorum ben uyurken çıkmış kafasından😂 normal derecede 26 27 olacakmış doktor söylemşşti
Gulsaherkul Linaninannesiii hayır 26-27 derecr çok yanlış ben 24 te 2. Kat kıyafet bile giydirmedim google bile sorsanız ideali 21-24 der yanlış demiş doktorunuz
Linaninannesiii mertcankoyuncu maalesef ölçerimiz 29 gösteriyor peteklerde sıkıntı var genel olarak apartmanda 4,5 ta yanıyor gerisinde yanmıyor oda ev çok sıcak oluyor😞😞 ölçer doğrumu onuda bilmiyorum yorumlarda 24 derece evim sıcak diyenler olmuş benim yanmayan buz gibi odam 24 derece
Gulsaherkul mertcankoyuncu merhaba 10. Gün attım şapkayı. Evim içi 21-24 derece arasıysa takmayın daha soğuksa takın ama şapkanın bir faydası yok bebeğe takmayın nolur yazık bebişlerr
Linaninannesiii Gulsaherkul nasıl o derece sıcak oluyor benim petek yanmayan odam 24 derece ve buz gibi acaba derece ölçerim mi yanlış benim
Gulsaherkul Linaninannesiii derecenizi kontrol edin yada siz çok işüyorsunuz. Elinizi bebeğin sırtına sokun sıcaksa bebek üşümüyordur elinden ayağından burnundan vs üşümez üşüdüğü anlaşılmaz
Arafinannesi Linaninannesiii canım senin ölçerin yanlıştır karlı günlerde bizim 24 25 dereceydi inan kısa kol giyiyordum..
Bebegimm1 mertcankoyuncu ben ilk hafta takmistim evin isisina alissin bir süre diye aralikda dogum yaptigim icin disari cikarken 1 ay taktim sonra normal sapkalara dondum sadece disarda takiyordum evde takmiyordum eviniz sicaksa cikarabilirsiniz nerdeyse 1 aylik olucak bebeginiz kafa yapisindan ziyade bebeginizi rahatsiz edebilir uyurken şapka eldiven kullaniyorsaniz onuda 2 hafta sonra cikarttim 🌸
Gulsaherkul Linaninannesiii ben antalyadayım klima kalörifer vs çalışmıyor oda 22 derece ve denize çok gakın evimiz . Siz berdesiniz ısıtmadan 24 derece?🙄😌