Sheriffe benim kızımda 2,5 aylık aynı şekilde doktor on Gune kadar yapmaması normal dedi on gunden sonra yapmazsa gel dedi huzursuz falan degıl karnı yumusacık gazını rahat cıkarıyor ama ben yine 6 gün olunca dayanamadım sabunla yaptırdm tekrar aynı sure gectı yine sabunla yaptırdm fitil gorevi olarak bagırsakları tembelleşmesin alısksnlık yapmasın diye bu sefer bekliycem bakalım doktor zeytinyağı ile uyarabılırsın dedi ama çaresi olmadı, bu aylarda normal sanırım 🤷🏻♀️