[silindi] evolia alerji maması. Doktorumuz Süt ürünlerine alerji olduğumuz için verdi bize ama bebeğim bir kere bile içmedi. Vermeye çalışınca öğürüyor. Ve kıvamı normal bir mamaya göre çok koyu. Biberon ucundan sıkarak zorla bir kaç damla getiriyorum.
Öncesinde hip kullanıyordum memnundum