Mariposa mervehira_31 o aylarda benim kızım da öyleydi 4 ay atağı denen birseyvar sanırım bütün bebekler yaşıyor huzursuzluk uykuyu reddetme bazen meme/mama reddetme. Normal bir süreç yani büyüdükçe uykuları biraz daha düzene giriyor
mervehira_31 Mariposa daha önçe böyle değildi 2 günden beri böyle hiç bi sıkıntısı olmadan ağlıyor anlıyamadım bende