Deletedmom115 yellowmom8 Ayına göre fazla bence ben 6. Ayda bir öğün maksimum yoğurt ve meyveyle 1 öğün verirdim 7. Ayda da kahvaltıya geçtik
yellowmom8 Deletedmom115 doktorumuzada danisicam zaten bazen banada çok geliyor ama yemediği zaman zorlamiyorum yediği kadar veriyorum hepsinden tatsin diye
ntugbahas Gurbettebianne haklısınız ben günde 3 seferden fazla ek gıda vermiyorum. Onlarda az az yani
yellowmom8 Miniktavsan kahvaltı olarak az bişey yumurta sarısı veriyorum canım hemsiremiz verebilirsin demişti