İnşallah minik yavruya uğramamıştır hastalık🌸
1 ay 2 günlükken bebeğim covide yakalandı. Hasteneye gideceğimizi hiç düşünmüyordum ama bir anda halsizliği başladı. Ateşi bir kere 38 i gördüm sonra hep 37,5 falandı doktorumuz normal gördü ama sonradan emmesi azaldı sürekli uyumak istedi 112 yi arayıp hastaneye götürdük hemen. Doktor muayene etti bi kaç harekete karşı refleks güçsüzlüğü var dedi, ertesi gün test yaptılar pozitif olduğu anlaşıldı değerlerinden biri yüksekti. Değer düşene kadar hastanede yattık 6 gün. Bebek olduğu için hiçbir tedavi uygulayamıyorlar her gün kan alınıp değerlerine bakılıyor.
ateşi çıkarsa düşürmeye çalışın, ama halsizlik sürekli uyku hali varsa bi hastaneye gidin. Bol bol besleyin en güzel tedavi bu oluyor ❤️