Ayseksii Sma mı hipp mi? Hipp kullandık 6 ay kilo alımı çok iyi oldu diyemem çabukta acıkıyor gibiydi artı fiyat olarak da yüksek gelmeye başladı onun dışında gaz ve kabızlık yaşamadık hiç sma ya geçicem sizce nasıl?
HiddenKiller Ayseksii hipp çabuk acıktırıyor. Sma , aptamil ,hipp ve similac denedim içerik olarak da en iyisi similac o yüzden aylardır kullanıyorum çabuk acıkmıyor da fiyatı da uygun. Aptamil fena alerji yapmıştı hemen attım onu bir daha da almadım.
cocomelon Ayseksii hiip kullandım kilo aldırmadı ama bir sorun yaşamadık gaz kusma vb gibi Sma iki kere denedim ikisindede fışkırarak kusmuştu denemek lazım similacta beğenilen mamalardan
cocomelon Ayseksii Aptamilde kullandım iki ay kilo almayı bırak zayıflamıştı yavrum golden goat kullandım hipple dönüşümlü olarak oda iyiydi ama içinde son kurt çıkmıştı dahada almadım
Sinemisssss Bende hipp kullanıyorum gaz sorunu yok kızım da seviyor ama dediğin gibi çabuk acıkıyor ve kilo alımı sanki daha az ama cesaret edemiyorum değiştirmeye gaz yapar kabızlık yapar diye başka mamalar
bynkutan Sinemisssss hipp ten similac a geçtim hiç sorun yaşamadım dene istersen Ben yavaş geçiş yaptım elimde hip varken similac aldım bı hip bı similac vererek yavaş yavaş hep similac a geçtim Aynı hipp gibi tavsiye ederim Farkı ise biraz kokusu var dahabuzun tok tutuyor ve bizim kaka renginizi sarıdan yeşile döndürdü
Ayseksii Sinemisssss evet bende öyle 6 aylık oldu kızım artık sindirim sistemi daha iyi olduğu kendi gazını artık çıkarabiliyor diye değiştirmeye cesaret ediyorum o yüzden
Deletedmom5284 hippten çok memnundum bir süre kullanmıştım sma gaz yapmıştı ama çok doyurucuydu ve güzel kilo almıştı o ay, şuan Aptamil prosyneo kullanıyorum herkese de öneririm
Ayseksii HiddenKiller evet aptamil hiç denemedim bende. Hipp sindirimi kolay diye sanırım kolay acıktırıyor🤔
Omertugra20 Ayseksii ben bu ay ilk kez mama kullanmaya basladim doktorum aptamil dedi aptamil kullaniyoruz
bynkutan Ayseksii bebeğim beş gün sonra beş ayı bitirecek ilk üç ay hipp kullandım banada pahalı gelmeye başladı ve evet tok tutmuyor Mama arayışına girdim ve similac ile tanıştım çok memnunum iki aydır kullanıyoruz Kıyaslamak gerekirse similac hipe göre daha uzun tok tutuyor Similac ta hipp gibi gaz kabızlık sıkıntısı yapmiyor Hipp kokusuz similac ta hafif bı balık kokusu var Hipp te kakamiz sarı ve biraz kivamliydi Similac ta yeşilimsi ve bira daha cıvık Hipp 350gr enson 74 TL almıştım sanırım Similac iki gün önce e bebekten 850 Gr 86 TL ye aldım İnşallah bu bilgiler işinize yarar🤗
Ayse3007 bynkutan size şunu söyleyeyim yeşilimse ise kakası bebeğin bol beslendiği anlamına gelir buda çok iyi birşey😊
squirtle Ayseksii canm yurt dışında teyzem yaşıyor orda hipp fazla şekerli dye önerilmiyomuş bn sma aldım
Annis-ogul Ayseksii hipp kullanıyorum ve bebeğimin kili alini cok iyi .sma ile de xok fark yok aralarında sanki fiyat olarak
Ayseksii Annis-ogul var canım hipp 350 gr 80 tl. sma 800 gr 102 tl. Neredeyse 2 katından fazla gram olarak
YasemiNYagmur1 Ayseksii tabi ki Sma hem tok tutuyor ama öyle boş şişirmiyor da 7.5 aydır kullanıyorum ben kilo alımı gayet iyi normal yani. Ne pahalı ne ucuz bazı mama fiyatlarına göre