Gzmskr tadımlara başlar başlamaz 6 aylıkken yani..ilk ay tatlı kaşığı ile veriyordum.zaten içmek istemedi mi belli ediyordu.tahmini 3 tatlı kaşığı içerdi ama.7.aydan sonra ufak çay bardağı ile veriyordum.şuan 1 yaşında baya baya bardaktan su içebiliyor.