Semanuravza Merhaba kızlar 6 ay 10 günlüğüz hiçbir şey yediremiyorum yoğurt, pirinç unu, patates püresi bir tek elma rendeliyorum onu yiyor ve beni emiyor ne yapacağımı şaşırdım
Jutenya2020 Semanuravza benimde 6 ay da hiç yemedi hatta 8. Ayda başladım sayılır ama bu ay zaten tadım yapın zorlamayın bence
Momyyyy Semanuravza Henüz gıdalarla yeni taşınıyor çok normal şuan yememesi reddetmesi siz de zorlamayın şuan zaten tadım ayı bebeğinizin hazırlayın püresini açken deneyin yemezse zorlamayın zaten zamanla alışacak. Benim bebeğim şuan 8 aylık ilk tadımlara başladığımız da meraklıydı ilk 1 hafta yedi sonra yemek istemedi bazen zorlandım bazen vermedim şuan iyi şükür sevdiği şeyi yiyor sevmediği gıdayı yine kabul etmiyor sadece yoğurta zorluyorum bazen kandırarak oyunla veriyorum. Yani dediğim gibi çok başındasınız oyüzden hiç sorun etmeyin ve çok zorlamayın daha sonra hiç yemez herşey zamanla oluyor zaten :)
curly_mom Semanuravza daha çok yeni canım normal yanii. Anne sütüne alışık zamanla alışacaktır.. Zorlamayın. Tattırın sadece minik minik
Elifim46 Semanuravza daha erken yani zorlamayin sizi emiyorsa yeter birazda tadımlık verin bence doyumluk olmaz daha
Jutenya2020 Semanuravza her çocuk farklıdır tabiki erken başlayanlarda oluyor o yüzden 6. Ayda alışmış oluyorlar sizinkide alışır inşallah
curly_mom Semanuravza kimseyi dinlemeyin gerçekten. Çocuğunuzu dinleyin ve gözlemleyin.. 🍀 Benim çocuğum 11 aylık olcak ama o kadar az yiyo ki ve hatta yemiyo gibi bişey.. Ama zorlamıyorum ilerde zaten yiyecek yani aç kalmoycak ya. Ama bundan 2 sene sonra anne sütü alamıycak O yüzden alabildiği kadar anne sütü alması daha değerli.. Ek gıda da adı üzerimde ek gıda yani takviye. Vücuda bağırsaklara gıdaları tanıştırma süreci 🤓 o yüzd3n küçük küçük ilerlemesi normall