Kuzeyufuk 1-1,5 saatte bir , gece de max. 2 saatte bir. ilk ay yenidogan oldukları için bebek talep etmeden de etse de etmese de sık emzirilmeli, sarılıklı bebek zaten uykudan acamaz gözünü acsa aglamaz . o yüzden siz bol su içip bol bol emzirn, hatta emzirdikten sonra elle sagıp damlalıkla verin ki cabuk toparlasın cenesi güçsüz oldugu için tam bosaltamaz memeyi, tam bosaltma sütün tekrar dolmasını saglar o yüzden hep emzirme sonrası sagın, bol bol emzirin. her talebinde emzirn, ikinci haftadan sonra gaz sancıları olabilir gazını cıkartıp devam edersiniz. saglıkla büyütün