Prensesannesi411 sütün cogalması olmuyor ama süt arz talep dengesinin yeniden düzenlenmesi ile oluyor. memelerdeki süt dokuları zaten sabit. ( üzüm salkımı gibi düsünün) ne kadar sık bosaltırsanız o kadar iyi, bebek emmeye basladıgı anda süt üretimi oluyor cunku. diyelim emzirdiniz sonra hemensagım yapmalısınız ( o sütü ister hemen ister uygun kosulda saklayıp sonra kullanırsınız) sagımdan 1-1,5 saat sonra tekrar emzirirseniz ve bu döngüye girerseniz süt arzı talebe göre üretilmeye baslar ( beyin bunu kaydeder) Düzenli beslenme, şekerden ve basit karbonhidratlafdan uzak durmak, gerekli vitamin minerallerden yararlanmak, ara ögün yapmak size iyi gelir. su uyku mutluluk süte iyi gelir.