Bebeğim 9 buçuk aylık ek gıda geçtikten sonra çok sorun yaşamadık kilosu normal yaklaşık bir aydır verdiğim yiyecekleri ağzından çıkarıp eliyle oynayıp atıyor bazı günler midesine hiç bir şey gitmiyor desem olur.Bu duruma çok üzülüyorum aldırış etmedim devam etti, hafif tepki veriyorum biraz sesimi yükseltip elini tutuyorum düzelmedi.Böyle bir şey yaşayan var mı