Kızlar meraba bizim oğlan 4 buçuk aylık. Gece 9 buçuk gibi gece uykusuna geçtiğinde 12 gibi falan süt sağıyorum hem stok olsun zor durumlarda hem de süt üretimi yenilensin diye. Ama sağdığımda 40 50 60 gibi ml ler çıkıyor tek göğüsten. Makinalar bebekler kadar iyi çekemediğini biliyorum bu durumda ben bu oranları sağıyorsam bebek bunun ortalama ne kadar daha Çoğunu çeker ? Kilosu iyi bu arada az emdiği için sık sık emziriyorum kalan besini de alsın diye.