Betl42 Cok aglıyo kızlar bı onerıde bulunun gazmı doymuyo mu sasırdım ıyıce ugunup kızarıyo valla gun boyu byle yoruldum artık ıkı yas kızımda var zınko kullanıyorum napabılırm
Zehram Bizde iki aylığız doğduğu günden beri ağlıo durmuo gaz sıkıntımz olduğundan zinco ya yeni mi başladınız bzde kullanıorz ama onu tek başına kullanmamamızu söledi doktor onunla birlk de biogaiga kullanıorz probiyotikmiş
Zehram Betl42 zincoyuda günde üç kez beşer damla veriyorm her gün aynı saatte biogaiga yıda günde bir kez beş damla veriyorm
Zehram Tek başına yaramadı bnde zaten o bağırsak florası nınmı ne düzenliomş gaz ilacı değl tek başına zinco ile birlk de kullandğmzda biraz olsn işe yaradı ama tam anlamyla gaz sorunumz geçti diyemem hala. Ağrısını akşam olnca çekiyorm gece 12 ye kadar belirli saat aralığnda ağlıyor