Fatma132 Arkadaşlar yengem sezeryan ile doğum yapti 2 aydir kanaması var ve endişelenmeye başladı sizce normalmi bunu yaşayan oldumu biraz tecrübesiz ikimizde 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Dogavesultan Fatma132 çok yoğun bi kanamaysa bi doktoruna danışsın bence az az silme şeklinde geliyorsa normal diyorlar genelde