defmommy Kızlar bebeğim 6 aylık olucak idrarı sarımsı ve biraz kokuyor bunu merak ediyorum sizin bebeklerinizin de böyle mi yoksa bir sıkıntı olabilir mi ? Birde gazı da çok kötü kokuyor 👎🏻
Dogavesultan defmommy bi bilgim yok canım ama koku varsa eğer idrarında normalinden farklı bii koku bence bi idrar tahlili yaptırın derim
Dogavesultan defmommy evet 6. Ayda yapmışlardı kızıma idrarın çıktığı yere bişeybtakıyorlar can yakmıyor üstüne bezi bağlıyorlar çiş yapıncaya kadar bekliyorlar sonra çıkarıyorlarr hiç can yakmıyo kızım hiç ağlamamıştı
Dumanazra idrar yollarinda enfeksiyon olabilir tam idrar ve idrar kulturu yaptırın muhakkak.kiz bebekse özellikle kız bebeklerde daha cok oluyor.biz 3.5 ay kesintisiz yasadik bu sorunu.ve lutfen bol su verin
Dumanazra defmommy yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayın idrarda kokuyla başladı sonrasjnda idrarda azalma ama malesef ben anlamadım yuksek atesle hastaneye gittik idrar yoli enfeksiyonu cikti