Esramirayada cnm kizim 3 ay 19 gunluk ilk 1 ay hem kiizm kilosu cok az aldi hem de sütüm yok idi iki gogusten zorla 30 cc sagiyordun doktor bol bol sag ve bebek ne kadar emiyor onu bilelim dedi sagdim kac kez hep 30 yada zorla 35 cc cikiyor idi cok sukur simdi guj icinde bile bol bol emzirip en az iki kez de sagmak zorunda kaliyorum aciyor cunku bugun mesela iki kez 120 cc sagdim bana sa onu ye bunu sunu ye dünyayı ye dediler inan en fazla 60 cc ye ciktim lakin bol bol su, gogusu sağmak, bebegimi emzirerek gogsu surekli sut salgilamasi icin uyarmak birde LİLALİF yulaf ezmesi pekmez ve yoğurtla karıştırıp yedim yalan yok bir de vitamin aldim asiri derecede sütüm çoğaldı xok sukur 🧿🧿🧿🧿 doktorum yazdi vitamini sac dokulmem vardi bir halsizlik baslamisti ama sut içinde etkili imis istersen gorsel atabilirim trendyolda da var yorumları okuyup arastiravilirsin doktoruna da danisabilirsin ins sutun artar uzulme🌼