Berfin_Atar mama vermenize gerek yok bence,benim oğlum da çok sık emerdi ve çok sık kusardi üstelik koltuk, üstüm başım,oğlumun üstü başı hep batardi,6. Ayda hiçbir şey kullanmadan geçti reflü.Gelisim geriliğine sebep olacak kadar kilo alımı düşükse doktorlar ilaç yazıyorlar,zaten o durumda da çocuk boğazı refluden yandığı için meme reddi yapıyormuş,anlardiniz şimdiye kadar.