banuyusuff Ballokumu eski haline geri döndü uykularımız düzeldi bağırmalar ağlamalar meme reddi hepsi bitti çok şükür inanamıyorum bende ama hepsi geçiyormuş düzeldi hemen bi huzursuzluk kalmadı
banuyusuff Olric11 geçiyor hiç üzülmeyin ben sürekli bakıyordum ne zaman bitecek düzelecek diye ağlamaktan morarıyordu gece ağlama nöbetleri falan off çok zordu
banuyusuff Eecc ya uykuluyken veriyordum ayakta veriyordum bazen durmayınca almayınca iki kere mama verdim kaşıkla
ilahiyatci_Mom banuyusuff atagı atlatmıs biri olarak söylüyorum bitince hemen bariz farkedilen bi düzelme göreceksiniz bizde meme reddi biraz hala oluyor
banuyusuff ilahiyatci_Mom evet gerçekten yeni atlattık bizde çok rahat ettik inşallah diğer ataklar hemen gelmez 😬😬
Khazely banuyusuff başladık bacım başladık 4 gündür süperdi 5. Gündeyiz gece iki kez kalkan bebeğim saat başı kalktı çığlık çığlığa daha 1 koca ay var 😔 her gün mü böyle oluyor ara ara mı delleniyor 😄
Y0696 banuyusuff bizim atak dönemi bitti ama etkileri devam ediyor hala ama ben bittim bir düzelme yok 😕
Minnakkkkk banuyusuff sonrada dış bekliyir bilmiom her bebek farklı olur bn 4 ay ataginda bu kadar zorlanmadım 6 ay atagi bni mahvetti