busrasilra14 Kizlar merhaba 🙋🏻♀️ Calpol kullandim bebegime 2. Ay asisinda. Simdi bu siseyi kac ay sakliyabilirim veya kullanabilirim.
defnesmomm busrasilra14 son kullanım tarihine kadar diye biliyorum. Herhangi bir nöbetçi eczaneyi arayıp fikir alabilirsiniz şu an 🌸
sherlock_mom busrasilra14 30 gun sonra kullanilmamasi gerekiyormus 5 aylikken aldım 1 kere kullandik 1 yasinda sekerlenme falan yok eczaci kullan dedi ama yazdiririm sanırım