Biscolataerkegim Ozgl35 Sizden hiç almazlar çok yeni doğum yapmışsınız daha doktor kan eksikliği yüzünden size kan ilacı vermiştir muhtemelen 😊 İnşallah bulunur kan. Rabbim ailesine bağışlasın 🙏🏻
Mom042 Biscolataerkegim ya cidd8misin ben 4 aydir dogum yaptim kizilaya sorarim ona gore giderim yarin
Biscolataerkegim Mom042 Tabiki sorun bana verilen cevap bu şekilde olmuştu. Oğlum 7-8 aylıktı o zamanlar sizin kan vermeye gelen insanlardan çok daha fazla ihtiyacınız var şu an sizden kan alamayiz demişlerdi
Mom042 Biscolataerkegim esime soylerim bu akn grubundakileri kan vermek icin gonderebilir umarim yarin 3 5 kisi bulur tesekkur ederim bilgilendirdiginiz icin
Biscolataerkegim Mom042 Rica ederim ♥️ Allah kalbinize göre versin çok güzel birşeye vesile olacaksınız inşallah 🥰