Kızlar hamile kalmadan önce lazere gidiyordum sadece 5 seans gidebldm anra bıraktım daha doğrusu durdurdum şimdi 3 aylık olduk baslamayı düşünüyorum anneme bırakıp gidip gelrm zaten ayda 1 kere gidiliyo sorum su emzirirken sıkıntı oluyomu süte zararı oluyomu birde sezeryanla oldum dogumu sezeryan yerine zarar verirmi acaba ? Yaptıran varmı