MinnakTosbagm merhaba, konu ile ilgili bilgim yok ancak benim kızım ameliyat geçirdiği için sizin kalbinizden, aklınızdan geçenleri çok iyi anladığım için yazmak istedim. Cerrahi operasyona karar vermek çok zor ama bebeğiniz daha iyi olacaksa, ameliyat olması çok güzel olur. Ameliyat sonrası birkaç saat zorlu geçiyor ama bebeklerin bünyeleri çok daha sağlam bizlerinkinden. Endişe etmeyin, hemen toparlayacak ve eskisinden iyi olacaktır herşey. Geçmiş olsun 🙏🏻 💙