Almla-20 BebeğiniZde idrar yolu enfeksiyonu geçiren varmı yardımcı olsanız bizde geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonu var sürekli tekrarlıyor çok sık bezini değiştiriyorum ama ginede oluyo doktorumuz bez çıkana kadar çekicez heralde dedi
Duygucukk Almla-20 6 aylık bebeğim var 3 defa geçirdi. Hatta antibiyotiğimz bugün bitti. Ben anlamıyorum neden oluyor cok dikkat ediyorum temizlerıen felan ama anlayamadım
defnemilam Almla-20 merhaba tahlilde ne cikiyor acaba ureme flnmi oluyor bizdede hep lokosit var cocuk urolojisine sira aldim bakalim ne cikacak
eem Almla-20 bebeğimde de enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyoruz bu hafta kontrole gitcez unarım gecmiştir:( neyden dolayı olsuğunu söyledi mi doktorunuz. ben de bezi sık sık değiştiryorum neden oluyo ki
ABetul Duygucukk bnm kizkm da 1 hafta önce oldu ve dun antibiyitigi bitti.sizde de ishal oldu mu. Yani tam ishal degil ama gazla beraber az az kaka yapiyorr.bugun 6 bez oldu bu sekilde gazla beraber.
Almla-20 Duygucukk valla 9 aylıyız her üç ayda bir oluyor yani bilemedim bende sürekli sürekli tekrarlıyor
defnemilam Almla-20 her doktor baska bir sey söyluyor bizim genel 4 _5 . en fzla 6- 7 oldu . sizin kac cikiyor .
AyseLizan Enfeksiyon oldugunu nasil anliyorsunuz bnm bebwgim 5 ayina grcek idrai cok kokuyo ve sari bu mu blirti acabaa
Frm Almla-20 3 yaşına girecek bebeğim sık olurdu bizede bezi bırakınca gecrck diyor bakalım inşallah geçer
Degrmenesra Almla-20 biz 2 kere yaşadık antibiyotik kullandık birde travazol kullandık. Hala geçmedi deevam ediyor diye yinr gittik tahlil falan verdik şükür geçmişti kiloda alamıyo kızım enfeksiyondan dolayı
Zalimsin Bizim 2 kere oldu kızımda 2 yaşına girecek, böbreklerine mesanesine kadar baktılar nolur nolmaz diye benim de çok korktuğum bişey çübkü çok ateşi çıkıyor 😔