Batum2112 İyi akşamlar arkadaşlar sezaryan doğumdan sonra ayaklarında dizlerinde ağrı yaşayan varmı aranızda. Benim çok agrımaya basladı cok zorluyor beni..
CerenSelim Batum2112 dizlerimde çok ağrı yaşıyorum ama sezaryenden değil kalsiyum eksikliğinden takviye kullanıyorum geçiyor
Arzuuu00 Batum2112 normal canım benimde oldu 2 ay falan sürdü doktora da gittim sezeryan sonra oluyormuş normal dedi ve geçti sanırım sipinal anestezi kaynaklı
Batum2112 Bayezidin_annesi doğum öncesi hiç şişkinliğim falan olmadı dokturumda maşallah hiç ödem olmadı dedı. Ama doğumdan sonra parmaklarım ayaklarım çok şişti ondan olabılır dediğin gb.
Veratuba Ben sezeryandan değilde çocuktan ötürü ağrımaya başladı o kadar yoruyo ki beni bacaklarım sızlıyo artık
Batum2112 Veratuba Allah kolaylık versin canım anne olmak fedakarlık zor konforlu iş değil ama çokta güzel. Şükürler olsun varlıklarına
Batum2112 Bayezidin_annesi Doğrudur canım. Ama çok ağrıyo ya bazen oturdugum yerden zor kalkıyorum. Sanki uzun zamandıe hareketsız kalmısımda bırden hareket edıyormusum gb
CerenSelim Batum2112 doktorumuz verdi ben süt rünleri tüketmiyorum oğlumun alerjisi olduğu için takviye olarak kullanıyorum ama reçeteli bir ilaç değil herkesin temin edebiliceği bir şey ama siz yinede doktora danışın
Pelin4462 Üç ay olacak bacaklarımı katlayıp oturduğum zaman feci ağrıyor hala ağrısını çekiyorum .Sanki kramp giriyor .
Batum2112 sirdaass bende şişme olmadı ama son bşr haftadır çok agrıyo yıllardır hareketsız kalmıs gbyım
sirdaass Batum2112 benim doğum yapalı tam 7 ay oldu diz kapaklarımda hala ağrılarım var bence sırt ağrısı bacak ağrıları kalıcı gibi bir kaç kişiden daha duymuştum 🤷🏻♀️