Serapss hastahaneye gittiniz mi? Sivri mi? kapak nasıl gözümde canlandıramadım.
Böyle durumlarda röntgenle bakılıyor konumuna falan. Yırtabilir mi tehlikeli mi diye. Eğer sorun yoksa 4 güne kadar bekletiyorlar. Azcık stres oluyor insan inşallah çıkar bir an önce.
benim yeğenimde çengelli iğne yutmuştu. İğne allahtan kapalı vaziyetteydi. Riskli bir cisim olduğu için, hem sabah hem akşam günde iki kez röntgen çekilmişti çengelli iğne çıkana kadar.