Serapss çok geçmiş olsun inşallah çıkar kakasiyla. Benim kızım da 2 hafta önce falan, elbisesindeki kurdaleyi yuttu süs gibi oluyo ya kıyafetler de ondan.😑 Çok koktum doktoru aradık akciğere yapismayinca bir şey olmaz dedi öksürük vs var mı dedi, yok deyince korkmayın kakasiyla çıkar dedi. Epey gözlemledim ama çıkmadi sonrasında ben fark etmeden çıktımı bilmiyorum ama başka sorun yok şuan. Çok tehlikeli durumlar , benim de aklıma takılmıyor değil hala. Tekrardan geçmiş olsun🙏