Canım gazının olmadığına emin olmuş şekilde yüz üstü yatırıp pişpiklesene elini beline hafif hafif vurarak bi belki sakinler benimki bitek o pozisyonda uykuya iyice dalabiliyodu ben yarım saat sonra düzeltiyodum yan şekle alıyodum ama dalmış oluyodu sonuçda gazı varsa öylede yatmıyo zaten birdd burnuna dikkat et nefes bilecek şekilde yan olsun kafası