Mutfakta iş yaparken bayağı aktığını hissettim lavaboya gittim pembeydi ped taktım falan sonra işlere devam ettim hissediyordum hep devam ettiğini aktığını şimdi uyuyacaktim bakım dedim hep sarı gelmiş simdi adetmiyim degilmiyim namazlarimi bıraktım yani hasta.oldum diye