ilkgozagrimm Prensescik kaşınması iyidir canım iyileştigine işaret benimde 18 ay oldu arada deli gibi kaşınıyor 😀
Bimelekannesi Prensescik normalde dikişler iyileşirken kaşıntı yapar sezeryanda 7 kat dikiş olduğunu duymuştum ki bence daha fazladır o iç dikişler yavaş yavaş iyişiyordur belki de