Sevdamavi benimki düz yerde asla uyumaz ya koynumda ben kısmen oturur halde kendini yerleştirir yada reflü yatağında düz yerde rahatsız oluyor gibi hemen uyanır. Karyolası var denedik yok, sepet beşiği var denedik yok, otomatik salıncak var yok hiç birinde uyumadı. Dün filin üstüne koydum deneyeyim diye yine üst bedeni yukarıda kalacak şekilde takip ettim tabi kısmen uyudu 4 ay bitirdik düz yerde ne yatar ne yatırır rahat etmezse durmaz zaten bebekler için rahat olsun.