Kızlar tam 6 aylık oğlum
4.ay atağından beri uykuları bozuldu, ne gündüz ne gece 25 dkka yarim saat uyuyup uyanıyor , sürekli bu şekilde sabah ediyoruz. Varmı bu durumu yaşayan bir cagresi yokmu ,onerisi olan bu durumu aşan arkadaşlar yokmu? 🙄😓 Bitecek deyin ne olur🤯