Poyrazalp Merhaba benim bebeğim bundan 34 gün önce kafa şekil bozukluğu yani Sütur kapalılığından (Skafosefaliteşhisin adı) ameliyat oldu ben doğdugundan beri garibime gitti 2 ayrı çocuk doktoru doğum odasındayken daha kpntrol ettiğinde farkına varmadılar ama ilk bir atda değişmediğini ben söyleyince doğum yaptıgım hastanedeki çocuk doktorumuz bişey olacağını sanmıyorum ama sen yinede iki doktor var biri tufan hoca kartalda biride adnan hoca pendikte götür için rahatlasın dedi ben randevu alıp gittiğimde adnan hocaya skafosefali bıngıldak erken kapanmış ameliyat dedi başımdan aşağıya kaynar sular döküldü sanki eve gelene kadar yok dedim ne olcakki diye düşündüm ama çocugumun geleceğinde zihinsel engelli yüzde anormallikler ve dahası olabilecek diye eşimle karar verdik ve tufan hocaya gittik oda ameliyat dedi ve kendisi açık ameliyat yapıcağını ama adnan hocaya git ameliyat yapsın onun yaptığı ameliyatın altına imzamı atarım diyince kararımızı verdik ve gittik adnan hoca gün verdi o güne ameliyatımızı olduk çok şükür şimdi tedavimiz kapalı ameliyat oldugu için kask tedavisi ile devam ediyor günde 23 saat takıyoruz çok güzel bir ekip var selin hanım ebru hanım bşnlerce kez Allah razı olsun gece gündüz demeden destek oluyorlar ve skafosefali ameliyatı olan başka bir bebişimizin yiğidimizin annesi ayşem onlar sayesinde daha dik durdum bu süreçte kimse bu rahatsızlık hakkında bilgi sahibi olmadıgı için burdan yazıyorum lütfen sorularınız olursa (kuzeyalp59)instagram sayfasından yazabilirsiniz okuduysanız da uzun oldu kusura bakmayın yardımcı olmak adına yazdım