Kzyli Ankarada önerdiğiniz doktor ve hastane önerileri merakla bekliyorum memnun kaldiginiz yada kalmadiginiz ?
Kcjfnckd Kcjfnckd ben 3 ay once dogum yaptım sezeryan la ve cok memnunum özel 19 mayıs hastanesi Dr baran altunakar Dı doktorum cok memnundum
Yagmur87 Özel natomed hastanesi taner akçal çok memnun kalırsın çok ilgili bi doktor iki doğumumu da ordanyaptım
Fsule Kesinlikle dr. esra cabuk cömert ben dogum paketi alip akay hastanesinde dogum yaptim ilgisi alakasi bilgisi harikadır allah ondan razi olsun ayrica ekibide mükemmeldir benim iltihaplı omurga romatizmm var ona ragmen epitelle ağrısız sancısız bir dogum yaptim doktor kadar ekibide önmli ebesi anestezi doktoru hemşireli bu konuda esra cabuk cömert 'in üzerine tanımam... bebegim erken dogdu akay hastanesi hemşerileri yoğun bakım hemşireleri personelelrine kadar harikaydı bebegim memeyi tutamadı ememedi resmen sabaha kadar yoğun bakımda bebegimin yaninda bana yardım edip emzirmeyi ve emmeyi öğrettiler cok mutlu ayrıldım ordan ... ayrıca çocuk doktorlarında harika kesinlikle tavsiye ederim
Kzyli Fsule teşekkür ederimmm bunu bizimle paylastin allah bebegini saglik huzur mutluluk versin ☺️☺️