Seyma_52 Kızlar bebeğim bir yaşını geçti biz çatal kaşık kullanırken çok hevesleniyor, elimden alıp çatal ve kaşıkla kendi yemek istiyor. Bende ona bir çocuk takım almak istiyorum. Bana önerebileceğimiz, tutuşu ve kullanımı güzel bir takım önerir misiniz 🥰
bitterdelisi24 Seyma_52 dün aldım civilden uc ader kasık catal var ıcınde cok guzel cok hosuma gitti fiyatıda 20 tl
Seyma_52 Papatya-00 bende onu merak ediyorum açıkcası, kullanıp memnun kalan var mı ki. Tutuşu rahatmıdır bebeklere göre