Deniss99 Baya ucuz 37 liraya latex korse alan var mi kullanisli mi güvenebilir miyim yanına çok çok pahalı bebeğimin eksiği varken ona o kadar para veremem gibi geliyor yamunalar ucuzlasin :((
Leylaturkel Deniss99 hiç alma canım bir süre sonra gidiyor göbek yani ben kullanmadım aldım ama işe yaramadı bence bi iki defa taktım zaten
Ozge_AyazEfee Deniss99 ben almıştım. İlk günler güzeldi ama daha sonra esneme yaptı, taktığım zamanlar sanki hiç bi şey takmamışık gibi durmaya başlamıştı
Leylaturkel Deniss99 canım valla benimde sabah sıfır akşama kadar çıkıyor ama sen bilirsin tabi dene istersen ama sağlıklı ve yağsız beslenmeden göbeğin gidebileceğini zannetmiyorum tek başına korse ne kadar yeterli olabilir
queenMother Ozge_AyazEfeetamda 19 aylık uyku için değil ama gün içinde herhangi bişey için okadar çok ağlayıp kendini hırpalıyorki sanki dayak yedi annecim ne oldu sus yapma yok aşırı bi inat geldi
Deniss99 Valla şimdilik güzel 3 gün oldu takali bakalım bunla biraz incelesem yeter yanına almayı bende isterdim ama fiyatları çok pahalı gerçekten kıyamadım o paraya 300 lira askılı korsesii :((