3subat sadece emmesi yeterliyken doktor tavsiyesi olmadan mama vermeyin lütfen yakınlarınızın yorumlarına gazına vs gelmeyin. Annelik uzun bi serüven.ilk 6 ay anne sütü dışında ihtiyac olmadan verilen mama dahil herhangi bir şey bagırsaklarını yorar ileride sindirim sorunları yasamasına sebep olursunuz. Kilo alımı gayet iyi yorumlardan gördüm. Doyuyor da. Doymayan bebek kendini belli eder merak etmeyin. İc güdülerinize güvenin bebeğinize güvenin ❤️❤️