Ikrazumra19 Ailemle 2 saat temas ettik maskesiz.
Ertesi günü korona olduklarını öğrendik.
1 hafta sağlıklı gezdim. 5.gunun sonunda önce bebeğimde belirtiler başladı.
8.gunde ise bende belirtiler başladı.
Temastan 1-2 gün sonra test yapsalar muhtemelen negatiftik.
1 hafta içinde pozitif olduk.
Ama biz dışarıyla teması, annemlerin durumu öğrendikten hemen sonra kesmiştik.
Eşinizin de 10 gun izole olması önemli.
Gecmis olsun, insallah olmamistir