Sueda1313 benim iki oglumdada uzayan annesutu sariligi vardi. İlk oglumda 3 buck ay surdu kucugu de suan 3 buck aylik ama gozunun kenarinda hafif sarilik kaldi oda zamanla
gecer. İlk 10 gun onemliymis sonrasinda cikinca
cok onemsemiyor doktorlar. Biz ilk hafta 2 gun fototerapi aldik dusmustu hastaneden
cikinca yine yukseldi. Pik yapiyomus sonradan kendi dusmeye basliyormus. İnsan uzuluyor sari gordukce ama eninde sonunda geciyor. Ben 1, 1
bucuk saate bir emziriyodum