Dmtsrbdk merhaba, iyi pişmesi önemli çünkü iyi pişmediği zaman bir tür bakteriye sebep oluyor. Salmonella idi ismi galiba. İyi pişirip içine formül mama, anne sütü filan ekleyip, püre kıvamında verebilirsiniz.
Kıymayı da çift çekim olarak, az miktarda katabilirsiniz çorba ya da pürelerine