Arkadaslar iyi Akşamlar 🤗 Benim kızım bugün tam 11 aylık oldu ve emişmeye devam ediyoruz 😂 sorum şu ki, kirpiklerime ve saçıma Hint yağı ile bir kür uygulamak istiyorum ama çevremden “Hint yağı sütten bebeğe geçer,dokunur” diye tepki aldım.İnternetten araştırdığımda da benzer şeyler gördüm.Acaba burada Hint yağı kullanan ve emziren bir anne varmıdır?🤔 Yada aramızda bir hemşire vb. Bilen biri varsa cevaplayabilirmi .şimdiden çok teşekkürler 🌹