Kızlar 9 aylık kızım sol ayağını parmak ucuna basıyor ortopediye götürdüm film çekildi baktı bir sorun yok dedi.Ama aile hekimine götürdüğümde bacakta kısalık olabilir dedi.Ortopedi dr. profesördü öyle bir sorun olsaydı anlardı dimi.İçim rahat değil bebeği bu şekilde basan var mı