Dfghy Ah kızlar 9 aylık bebeğim var ögrendimki 3-4 haftalık hamileyim ve sezeryan doğum yaptım. Bu şekilde olan varmı doğumda zorluk oldumu benim ilk doğumda hemen ayaklandım ama bilemedim.
[silindi] Dfghy İlk oğlum 5 aylıkken hamile kaldım ne hamilelikte ne doğumda zorluk yaşamadım.Rabbim hayırlısıyla sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin.🤗