Kubraaa1 benimde aynı adet dönemim bitiyor 12. günü lekelenme şeklinde geliyor 3 gün felan sürüyor. Dr. Gittim TSH prolaktin hormonlarıma baktı normal çıktı rahim de iyi çok şükür sebep bulunamadi. Şimdi regl dönemimdeyim bitsin yine olursa tekrar baktiracam TSH T3 T4 hormonlarıma.sende bir baktir istersen