7,5 aylık bebeğim yeni basmaya başladı hatta o da baya 5 sn falan, doktora sordum 7. Ay kontrolünde ayağını kontrol etti düz taban mı diye bir dahaki ay gelişimini kontrol edelim dedi, bu kadar. Sonrasında az az basmaya başladı :)) Eminim ki bir aya büyük gelişim gösterecek bu konuda.
Her bebek biriciktir. Bizimkisi oturmaya odaklandı mesela, ayrı zamanlarda ayrı becerilere odaklanıp onu geliştiriyorlar. Sırayla. Kıyasa ve henüz endişeye gerek yok daha zamanı var ☺️